יום שלישי, 8 בינואר 2013

כיסוי לגלקסי נוט 2 אוטרבוקס דיפנדר


המגן החזק והטוב בעולם לגלקסי נוט 2 "אוטרבוקס דיפנדר" 5 שכבות של הגנה מיוחדות מבטיחות לכם שלעולם אבל לעולם לא ישבר לכם מסך הגלקסי נוט 2.
להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר היבואן 





הסמסונג גלקסי נוט 2 מחדש לחלוטין את קטגוריית הנוט. הוא מאפשר חוויות יחודיות ויצירת תוכן וצריכתו בצורה שטרם הכרנו. אל תאפשרו למכשיר הפלא הזה להישאר ערום אפילו לא יום אחד.
כיסוי לגלקסי נוט 2 מסוג אוטרבוקס דיפנדר מציע הגנה רב שכבתית לנוט 2 שלכם:
ממברנת הגנה על המסך, שלד פוליקרבונט קשיח הבנוי משני חלקים משתלבים, קליפת סיליקון איכותי ונרתיק לחגורה הופכים את הכיסוי לנוט 2 למגן המושלם.

יצאות הגלאקסי נוט 2 מכוסות ע"י שכבת הסיליקון של כיסוי הדיפנדר לגלקסי 2 במעין מדפים קטנים הנפתחים בהתאם לצורך - הגנה משולמת מאבק וחול. עם זאת, הגישה אל הכפתורים והיציאות השונות נוחה וקלה.

הכיסוי לגלקסי נוט 2 מאפשר לבעלי המכשיר לקחת אותו עימם לכל מקום בו הם נמצאים ללא חשש מתקלה או שבר. הכיסוי לגלקסי נוט 2 מגן אפילו מנוזלים בצורה חלקית. נאמר זאת באופן פשוט: אם אתם מעוניינים בהגנה הטובה ביותר לגלקסי נוט 2 שלכם ממכות, נפילות, רטיבות ואבק, כיסוי הדיפנדר לגלקסי נוט 2 הוא הבחירה הטובה ביותר שתעשו, והנרתיק לחגורה שמשמש גם כמעמד לצפייה בסרטים הופך את הרכישה לכדאית ביותר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה